Holprig

Unser weg ist gerade holprig … Steinig… Beschwerlich….doch wir gehen weiter weil Ich  weiss  was für schöne Aussichten kommen.  Ich Kämpfe mit Ängsten…. Mit verlustängsten…..

Advertisements

3 thoughts on “Holprig”

  1. Manchmal kommen schwere Abschnitte, aber wenn man weiß warum und wofür gehen sie sich leichter. Dann schöpft man Kraft aus dem was am Ende sein soll. Weil man ein Ziel vor Augen hat. Alles liebe für dich und liebe Grüße, Polly ☺

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s